Víte jak řešíme reklamace?
Přestože používáme ty nejmodernější tiskové a řezací stroje ve své třídě, tak i tyto stroje obsluhují pouze lidé a občas dojde k tiskové chybě, která není odhalena při výstupní kontrole.
Slabším článkem bývá také přepravní společnost, která na dobře zabalené zásilce umí "vyrobit" promáčkliny nebo urazit rohy.
Tímto vzniká reklamace, kterou si nepřejeme ani my, ani vy, neboť tak dojde k prodlevě s předáním bezvadného produktu zákazníkovi.
Slabším článkem bývá také přepravní společnost, která na dobře zabalené zásilce umí "vyrobit" promáčkliny nebo urazit rohy.
Tímto vzniká reklamace, kterou si nepřejeme ani my, ani vy, neboť tak dojde k prodlevě s předáním bezvadného produktu zákazníkovi.
Jak řešíme reklamace nejčastěji
Jsme Vaším silným a důvěryhodným partnerem a reklamaci řešíme v 99,9% kladně. To vše běžně jen na základě zaslaných fotografií poškození, aby nedocházelo k dalším průtahům.
Nejčastějším způsobem je přetisk poškozeného výrobku, pokud si to situace žádá.
Možné je také poskytnutí slevového voucheru na další objednávku, v případě, že poškození není tak fatální.
Nejčastějším způsobem je přetisk poškozeného výrobku, pokud si to situace žádá.
Možné je také poskytnutí slevového voucheru na další objednávku, v případě, že poškození není tak fatální.